Myndigheter och anställda inom den offentliga sektorn måste vara särskilt måna om att hålla information hemlig.
Statsanställda tittar på känsliga digitala data på sina skärmar varje dag, och i takt med att både nätsäkerhetsriskerna och mobilanvändningen ökar blir det allt svårare att förhindra visuella dataintrång.
[5] Government Accountability Office (GAO)
Anställda på myndigheter måste vara särskilt försiktiga när det gäller att hålla information om allmänheten privat. Det finns ett antal områden som är särskilt sårbara för visuell hacking. Det gäller allt från myndighetsbyggnader och kontor till pendlare och anställda ute på fältet.
Artiklar, videor, infografik och resurser för att hjälpa dig att utbilda både dig själv och din organisation om vikten av visuell integritet.
Artiklar, videor, infografik och resurser för att hjälpa dig att utbilda både dig själv och din organisation om vikten av visuell integritet.
En undersökning av säkerheten på nätet har inletts av det brittiska parlamentet efter angreppet på webbplatsen TalkTalk.
Läs mer
Artiklar, videor, infografik och resurser för att hjälpa dig att utbilda både dig själv och din organisation om vikten av visuell integritet.
En undersökning av säkerheten på nätet har inletts av det brittiska parlamentet efter angreppet på webbplatsen TalkTalk.
Läs mer
Organisationer spenderar miljoner på att skydda sina digitala data, men ändå kan känslig information vara sårbar mot visuella hackers. 3M:s sekretessfilter utnyttjar avancerad teknik för att blockera oönskade blickar från sidan, men den avsedda användaren framför skärmen har en klar och tydlig bild. Det är en enkel investering, i synnerhet med tanke på den potentiella kostnaden för ett visuellt datahackingangrepp.
3M:s sekretessfilter är utformade för att hålla känsliga data skyddade mot visuell hacking.
3M:s sekretessfilter utnyttjar avancerad microlouver-teknik för att blockera inblickar från sidan, men den avsedda användaren har en klar och tydlig bild.
Visuell hacking är ett reellt hot, och det kan vi bevisa. Se resultatet av vårt experiment.
Läs merPil
Har du frågor eller kommentarer kring vår webbplats eller våra produkter? Kontakta oss på nätet eller per telefon.
Kontakta ossPil